tisdag 11 maj 2010

Tiden går så fort...

Igår blev Signe 15 månader, jag kan inte fatta det! Hon föddes ju nyss... ojojoj! Nu går hon, äter själv, vet vad hon vill och gör sig förstådd (ibland). Och det bästa av allt hon delar ut pussar och kramar =)

Jag gjorde ett fynd i går för 5:-. Kolla vilken fin kruka, jag gillar speciellt "fötterna". Visst blir man glad när man hittar något "fynd", litet som stort=)) Måste bara komma på vad jag ska ha för blomma i den =)


Här kommer en flaska som jag hittade på loppis för nån vecka sedan...


... jag gillar den turkosa färgen och att det är en porslinkork. Flaskan står i min älskade tallrikshylla som jag visar mer av en annan gång. Uppe i vänstra hörnet skymtar en tallrik från Rörstrand som heter Signe, jag kunde inte låta bli att köpa den när jag hittade den.

Idag är det mulet och kallt, ca 6 grader. Snön har nätt och jämt tinat bort från gården, några snöfläckar finns det dock kvar på baksidan av huset. Jag tänkte försöka sätta några Penséer och hoppas att sommaren kommer med dem =)

Kramen T


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill lämna en kommetar hos mig, Tack.