måndag 31 maj 2010

Det var länge sen...

... som jag skrev något, men jag har helt enkelt inte haft lust eller tid. Det har varit mycket annat som tagit tid. Jag har knappt varit och läst några bloggar heller, jag som brukar göra det varje dag, hm!

Sommaren är i alla fall här nu. Det har blivit fantastiskt grönt ute, i torsdags var vi och köpte sommar blommor att ha ute. Det blev bl.a en ny sort för mig, Diasca. Jättefin rosa sak!


Jag har äntligen fixat till ett av mina gamla symaskinsbord. Jag har bytt bordskiva och häftat fast en vaxduk =)
Bordet står ute på altanen, bra blombord eller som här om dagen använde jag det till att stå och gräddade våfflor ute! Kolla in Mårbackan, den är enorm =)

Här kommer några "Signebilder" =)


Bilden är tagen 15/5, ingen grönska ännu!



Hon älskar att ha solhatt på sig... även inne :)

Nästa inlägg som blir snart hoppas jag, kommer jag att visa hattyllan som ÄNTLIGEN är på plats!!

Tänk i morgon är det 1 Juni, helt otroligt!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill lämna en kommetar hos mig, Tack.